• Temperatura -2.0°C

Debiut w lutym

Sobota, 6 lutego 2021 · dodano: 06.02.2021 | Komentarze 2

W końcu debiut w lutym bo drogi w mojej okolicy nie pozwalały na jazdę bo wszędzie dużo śniegu a główna DDR-ka ze Stargardu w kiepskim stanie [pełno lodu]. Wczoraj popołudniu zauważyłem że DDR-ki w strefie przemysłowej są odśnieżone więc dziś po późnym śniadaniu ruszyłem przez Witkowo Drugie do DDR-ki w Kluczewie przy cukrowni i miałem zamiar jechać do strefy przemysłowej przez Oś.Lotnisko ale odcinek do osiedla był zalodzony więc ruszyłem do Golczewa wzdłuż Bridgestona.
DDR-ka w Kluczewie
DDR-ka w Kluczewie © strus
W Golczewie odbiłem w lewo i pojechałem do końca ulicy Metalowej a od Lidla niestety na DDR-ce tylko śnieg i lód więc wjechałem na jezdnię i po nawrotce zaliczyłem jeszcze ulicę Stalową i wróciłem do Golczewa i skierowałem się na Skalin a następnie przez Wierzchląd i Kunowo dojechałem do DDR-ki w Zieleniewie.
Centrum Dystrybucyjne sieci Lidl w Kluczewie
Centrum Dystrybucyjne sieci Lidl w Kluczewie © strus

DDR-ka w kiepskim stanie i dlatego jadę w stronę Cisewa ale w Miedwiecku tory na pieszą są juz do pokonania ale zobaczyłem lód po drugiej stronie więc zadzwoniłem do kolegi który tam mieszka i po rozmowie wróciłem i szosą dojechałem do DDR-ki w Morzyczynie i postanowiłem zrezygnować z jazdy do Kobylanki po tym jak jadący z tamtej strony biker na góralu sam z siebie powiedział żeby dał sobie spokój z jazdy w tamtym kierunku więc zawróciłem.
Przejazd kolejowy w Miedwiecku
Przejazd kolejowy w Miedwiecku © strus
DDR-ka w Morzyczynie.
DDR-ka w Morzyczynie. © strus
Stresująca jazda po lodzie spowodowała że wróciłem na ulicę Długą która była czysta i nią wróciłem do Zieleniewa na DDR-kę którą wróciłem do Stargardu zaliczając jeszcze szufladę do Lipnika i odbiór nowej korby z paczkomatu.Niestety w tej chwili to najbezpieczniej jest tylko w Kluczewie a DDR-ka do Kobylanki nie na wąskie opony.

Stargard,Witkowo Drugie ,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniwewo,