• Temperatura -7.0°C

Prawie jak wczoraj tylko mróz i wiatr.

Niedziela, 7 lutego 2021 · dodano: 07.02.2021 | Komentarze 1

Prawie jak wczoraj tylko mróz i wiatr większy a w takich warunkach to nawet nie pamiętam kiedy jechałem i nie bardzo wiedziałem jak się ubrać.Żeby nie walczyć ze złymi drogami postanowiłem zaliczyć te same okolice które były bezpieczne.Tą samą drogą przez Witkowo Drugie i Kluczewo zameldowałem się na rondzie między Oś.Lotnisko a Bridgestonem gdzie wczorajsze słońce zrobiło swoje i DDR-ka na osiedle była przejezdna więc zaliczyłem "szufladę" na osiedle i wróciłem do ronda.
Stary nieczynny młyn w Kluczewie
Stary nieczynny młyn w Kluczewie © strus
Kolejny odcinek to jak wczoraj jazda do końca ulicy Metalowej zaczynając od dojazdu do Golczewa a po drodze zaliczam dwie "szuflady" w strefie przemysłowej zaliczając ulice Stalową i Krzemową a następnie wracam do Golczewa.

Kiedyś hangary dla samolotów dziś magazyny dla ziemniaków w Kluczewie.
Kiedyś hangary dla samolotów dziś magazyny dla ziemniaków w Kluczewie. © strus
Z Golczewa dokładnie tą samą drogą co wczoraj jadę do stacji PKP w Miedwiecku przez Skalin i Kunowo gdzie sprawdzam licznik i jeszcze trochę brakuje aby zaliczyć pięćdziesiątkę.Gdy opuszczałem Kunowo mocny wiatr boczny dokuczał mi i wiedziałem że do domu będę jechał pod wiatr prawie non stop a dziś wiało 30km/h a w porywach nawet 50 km/h przy minus siedmiu co miłe nie będzie. Aby na liczniku pojawiła się piątka z przodu gdy wróciłem do Zieleniewa zaliczyłem jeszcze całą ulicę Długą w Morzyczynie i gdy sobie zrobiłem selfi "łapka" mi zmarzła a dokładnie jeden palec ... ten brzydki.
W Morzyczynie na Długiej
W Morzyczynie na Długiej © strus
Na rondzie zawracam i jadę do DDR-ki w Zieleniewie którą wracam do domu i chyba mróz wszystkich bikerów przestraszył bo nikogo nie widziałem na całej rundzie co trochę mnie zdziwiło bo dziś niedziele i chłopaki z STC powinni zaliczyć swoją rundę.Gdy wróciłem i rozebrałem się okazało się że uda nad kolanami od wewnętrznej strony miałem chłodne i czerwone czego jadąc nie czułem.

Stargard,Witkowo Drugie ,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniwewo,