Po długiej przerwie.

Sobota, 20 lutego 2021 · dodano: 20.02.2021 | Komentarze 3

Po długiej przerwie która trwała można powiedzieć dwa tygodnie a to przez duże opady śniegu po których nie miałem ochoty jechać w stresie dziś mogłem wyskoczyć na rundkę chodź w mojej okolicy już w czwartek były warunki do jazdy ale praca na dwunastą uniemożliwiała mi jazdę.Dziś do DDR-ki w Lipniku pojechałem przez Żarowo i Grzędzice a nią do Bielkowa przez Kobylankę a następnie DW120 do Kołbacza na DDR-kę do Śmierdnicy.Niestety daleką nią nie pojechałem bo ledwo zanurzyłem się w las i droga była pokryta warstwą lodu na której była jeszcze na dodatek woda,pierwszy odcinek pokonałem pieszo z poślizgiem a następne sobie podarowałem i wróciłem do Kołbacza.
Kierunek Śmierdnica
Kierunek Śmierdnica © strus
Oblodzona DDR-ka do Śmierdnicy
Oblodzona DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Wracając do Kołbacza pod górkę myślałem że mam rozregulowane przerzutki ale okazało się że po prostu że kaseta na jest do wymiany i byłem zmuszony do korzystania z przełożeń 7 i 8 .
Zurzyta kaseta
Zużyta kaseta © strus
Wróciłem do Kołbacza i dalej pojechałem ścieżką rowerową do Starego Czarnowa aby po raz kolejny w Kołbaczu zameldowałem się jadąc DW 120 którą dojechałem do Bielkowa gdzie odbiłem na Jeczydół w którym było dużo wody na dziurawej drodze.

Konie w Bielkowie
Konie w Bielkowie © strus
Z Jęczydołu do Morzyczyna na DDR-kę pojechałem przez Oś.Zielone a nią wróciłem do Stargardu a jutro będę się męczył przez zużyta kasetę mimo że Viper gotów do jazdy ale na leśnych drogach to raczej nie da się jeździć przez odwilż chyba że jak ten pan z filmu : BIKER

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,
Bielkowo,Jeczydół,Oś.Zielone,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Po długiej przerwie.