Pierwsze oznaki wiosny

Niedziela, 21 lutego 2021 · dodano: 21.02.2021 | Komentarze 4

Kaseta i łańcuch zamówione a do wiadomości Marka Viper jest gotów do jazdy ale do lasu na razie nie ma co zaglądać bo błoto i mazia śniegowo - lodowa a dziś na początku pojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Witkowo Drugie a następnie w Golczewie odbiłem na Sklain i skierowałem się do DDR-ki w Zieleniewie przez Kunowo gdzie trwają prace przygotowawcze do remontu drogi.

Gdy pojawiłem się na ścieżce rowerowej w Zieleniewie poczułem się jak w letnią niedzielę bo na DDR-ce wielki tłok,pełno bikerów i rowerzystów rodzinnych aż do samej Kobylanki później trochę luzu do Reptowa do którego dojechałem przez Motaniec i Niedźwiedź a następnie pojechałem do Cisewa sprawdzić czy są pierwsze oznaki wiosny bo tu od wielu lat trafiają się pierwsze przebiśniegi , no i były ale na razie bardzo mało.

Pierwsze przebiśniegi
Pierwsze przebiśniegi © strus

Z wrażenia że były pierwsze kwiatki w 2021 roku nie sprawdziłem jak wyszły zdjęcia a w domu okazały się nie za dobre :(
Ostatnie kilometry to powrót do DDR-ki w Zieleniewie przez DP 36 i Midwiecko w którym już są położone nowe tory i można przeprowadzić rower aby kontynuować jazdę i gdy zawitałem już na drodze dla rowerów wróciłem nią do Stargardu.Dziś w okolicy strefy przemysłowej w Kluczewie widziałem bardzo duże ilości żurawi i innego ptactwa ale nie w zasięgu telefonu.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwieko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Pierwsze oznaki wiosny

| 19:07 niedziela, 21 lutego 2021 | linkuj Przebiśniegi - no to już rzeczywiście wiosna tuż tuż! Fajna wycieczka, pozdrawiam.
| 17:59 niedziela, 21 lutego 2021 | linkuj Darku jak widać tradycyjna pięćdziesiątka z dużą nadwyżką. Nie straciłeś nic ze swej sportowej formy - moje uznanie.
| 17:58 niedziela, 21 lutego 2021 | linkuj Ładna ósemka na mapce Ci wyszła.
| 14:35 niedziela, 21 lutego 2021 | linkuj Przebiśnieg zawsze miło zobaczyć. To dla mnie przed bocianami pierwszy sygnał że zima pomału mija..
Zgadzam się że lasy są jeszcze mokre, ale myślałem że viper robi też u Ciebie za zimówkę. Widzę że bardziej Ci zależy na szybszej jeżdzie ;)