Poniedziałek, 22 lutego 2021 · dodano: 22.02.2021 | Komentarze 2

Pogoda nadal sprzyja że dziś ubrałem się zdecydowanie lżej niż w weekend ,odrzuciłem kurtkę,zimowe buty oraz nałożyłem cieńsze spodnie a do tego  bluza i letnie buty ale skarpety grubsze zostały i było OK do momenty gdy dojechałem do Kałęgi gdzie panuje nadal zima a pojechałem tam zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej a nią do wiaduktu na S 10 przez Zieleniewo i Kobylankę a na koniec Motaniec.
W Kałędze nadal zima
W Kałędze nadal zima © strus

W Niedźwiedziu bez śniegu ale wzdłuż drogi do Zdunowa jedna strona również cała zaśnieżona a będąc na prawobrzeżu postanowiłem przejechać przez Wielgowo i zobaczyć jak się ma dojazd pożarowy 40 z którego korzystam jadąc do Sowno .Zanim do tej drogi dojechałem musiałem się męczyć przez Borsuczą która straciła nawierzchnię asfaltowa a pokryta była błotem a ostatnie 200 metrów lodem że prowadziłem rower.DP 40 jak dla mnie na razie nie przejezdna a ja skierowałem się w drogę powrotną do Niedźwiedzia .

Dojazd pożarowy 40 w kierunku Sowna
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Sowna © strus
Ostatnie kilometry to przejazd do ścieżki rowerowej w Kobylance z Niedźwiedzia przez Reptowo i powrót nią do Stargardu a w okolicy węzła Zachód jeszcze jedna fotka.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 10:15 środa, 24 lutego 2021 | linkuj Darek widze żeś opatulony niczym ja przy 10, ale na minusie :)
Do lasu faktycznie nie ma co sie pchać, choć u mnie wygląda to o niebo lepiej..
| 17:41 poniedziałek, 22 lutego 2021 | linkuj Dziś nawet chciałem w tytule swojej wycieczki napisać "wzorem Darka" ale sobie odpuściłem, chociaż dzisiaj byłoby to prawidłowe ze względu długości wycieczki, mojej i Twojej. Co by jednak nie pisać, to dzisiejszej wycieczce szczególnie podziwiam Twoje systematyczne pięćdziesiątki. Może dlatego, że masz wyraźnie "lepszy" niż ja PESEL - niestety. Dość zimowo na paru zdjęciach z Twojej wycieczki.