Środa, 24 lutego 2021 · dodano: 24.02.2021 | Komentarze 2

Wczoraj po pracy poświeciłem cały wolny czas rodzinie a dziś kusiło mnie żeby założyć krótkie spodenki bo wracając z pracy zobaczyłem bikera tak ubranego co dało mi do myślenia. Ostatecznie jednak pojechałem w długich spodnia tak jak w poniedziałek ta samą drogą do Zieleniewa a następnie skierowałem się do Cisewa aby tam zaliczyć szufladę do Wielichówka a jadąc do Reptowa zatrzymałem się przy większej już ilości przebiśniegów.
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus

Z Reptowa udałem się przez Niedźwiedź i Kałęgę do ścieżki rowerowej w Motańcu którą dojechałem do Lipnika a po drodze zaliczyłem promenadę nad jeziorem Miedwie a na koniec w Lipniku odbiłem do Grzędzic aby przez Żarowo wrócić do Stargardu.
Amfiteatr w Morzyczynie nad jeziorem Miedwie
Amfiteatr w Morzyczynie nad jeziorem Miedwie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,
Kałega,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.