Czwartek, 16 stycznia 2020 · dodano: 16.01.2020 | Komentarze 2

Dziś już nie było dwanaście stopnia ale za to przez całą pięćdziesiątkę po pracy pięknie świeciło słoneczko chodź przeszkadzał trochę chłodny wiatr.W drogę ruszyłem do Zieleniewa tą samą drogą co wczoraj a następnie przejechałem przez promenadę nad jeziorem Miedwie i gdy wracałem na ścieżkę rowerową wjechałem w jakąś dziurę aż poczuł ją mój cały kręgosłup i chyba bez tabletki się nie obędzie bo boli mnie bardzo.Wróciłem na DDR-kę i jadę nią do Kobylanki.

Pomosty nad jeziorem Miedwie

W Kobylance przypomniało mi się że wczoraj w TV widziałem pierwsze krokusy [Janusz możesz potwierdzić czy są na Jasnych Błoniach?] postanowiłem sprawdzić czy wcześniej również niezakwitły w Cisewie przebiśniegi do których dojechałem przez Reptowo i pierwsze się pokazały już a w 2019 były 8 lutego.
Śnieżyczka- przebiśnieg w Cisewie
Śnieżyczka- przebiśnieg w Cisewie © strus

Z Cisewa pojechałem przez las do Wielichówka gdzie zawróciłem z powrotem do ścieżki rowerowej w Kobylance z zaliczeniem drugiej szosy w Cisewie aby zobaczyć czy w końcu prace ruszyły :(

DDR-ka jak wczoraj wracam do Grzędzic aby później skierować się do ścieżki rowerowej w Żarowie a dalej już prosto do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,