Piątek, 17 stycznia 2020 · dodano: 17.01.2020 | Komentarze 2

W kolejny styczniowy niezimowy dzień bo temperatura plus siedem i przez całą pięćdziesiątkę o pracy jazda w pełnym słońcu które chwilami utrudniało widoczność, wyruszyłem tą samą trasą do końca ścieżki rowerowej w Bielkowie gdzie dojechałem przez Lipnik i Kobylankę a następnie przez Nieznań docieram przed Kołbacz gdzie zjeżdżam z DW120 i jadę na zachodni brzeg jeziora Miedwie w Żelewie.

Jezioro Miedwie w Żelewie a w oddali torpedownia
Jezioro Miedwie w Żelewie a w oddali torpedownia © strus
Po krótki pobycie nad jeziorem gdzie zniknął drewniany pomost wyruszam tą samą drogą do Lipnika a dalej przez Grzędzice do Żarowa i na koniec ścieżką rowerową do Stargardu.Po drodze w okolicy węzła Zachód mimo siedmiu stopni na plusie w zacienionym miejscu jeszcze trawa oszroniona. Ostatnio wracam do miasta od strony Żarowa dlatego że łatwiej mi się dostać chwilę po piętnastej do domu od tej strony bo w mojej okolicy są ogromne korki przez remont głównego wiaduktu kolejowego pod którym nie ma teraz przejazdu.
Okolice DW 120
Okolice DW 120 © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Żelewo,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,