Środa, 15 stycznia 2020 · dodano: 15.01.2020 | Komentarze 5

Nie pamiętam takiego stycznia aby termometr wskazywał plus dwanaście stopni więc porzuciłem zimową odzież rowerową i zaraz po pracy wskoczyłem w bluzę krótkie buty oraz dziś odebrane rękawice na cieplejsze dni Shimano Early i ruszyłem na pięćdziesiątkę.

Nowe rękawiczki na temperaturę 5-10 stopni.
Trasa dzisiejsza to prawie kopia zaliczonej w poniedziałek rundki.Pierwsze kilometry to dojazd do DDR-ki przy Szczecińskiej i jazda nią do Motańca a następnie przeprawa nad DK 10 i przez Kałęgę docieram do Niedźwiedzia gdzie wjeżdżam na nową drogę do Zdunowa.

Zaliczam trzy kilometrowy odcinek do Zdunowa i wracam do Niedźwiedzia aby przez Reptowo ponownie zameldować się na ścieżce rowerowej w Kobylance i dojechać nią do Grzędzic.
Brak lasu przy szpitalu w Zdunowie
Brak lasu przy szpitalu w Zdunowie © strus
Objazd zapory w Niedźwiedziu
Objazd zapory w Niedźwiedziu © strus

Pozostało mi zaliczyć Grzędzice i dojechać do ścieżki rowerowej w Żarowie i wrócić nią do Stargardu

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

| 20:26 niedziela, 19 stycznia 2020 | linkuj Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego na rękawicach rowerowych jest frotka na kciuku?
| 18:44 piątek, 17 stycznia 2020 | linkuj Fajne rękawice. chyba trochę schudłeś ?
| 17:53 czwartek, 16 stycznia 2020 | linkuj Fajnie sobie czasem sprawić taki prezent. Ja niestety wczorajszy dzień przesiedziałam w pracy.
| 21:44 środa, 15 stycznia 2020 | linkuj To są anomalie pogodowe , ciekawy jestem jakie będzie lato.
| 15:48 środa, 15 stycznia 2020 | linkuj U mnie tez było koło dwunastej +12, Gdy wyjeżdżałem 15-20, już tylko około +9..Rękawice wyglądają fajnie, ale raczej na takie co są na spore mrozy. Ja bym się ugotował..