Poniedziałek, 13 stycznia 2020 · dodano: 13.01.2020 | Komentarze 2

Wahałem się czy mam wyruszyć po opadach deszczu gdy wróciłem z pracy aby zaliczyć pięćdziesiątkę i zdążyć przed kolejnymi opadami które miały nadejść od Szczecina więc gdy już się zdecydowałem na początek ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i tak jak wczoraj zajeżdżam na promenadę nad jezioro Miedwie a dalej do wiaduktu nad DK 10 w Motańcu przez Kobylankę i obieram kierunek na Zdunowo przez Niedźwiedź.
Na promenadzie w Zieleniewie
Na promenadzie w Zieleniewie © strus

Nowa drogą łącząca Zdunowo z Niedźwiedziem
Nowa drogą łącząca Zdunowo z Niedźwiedziem © strus
Przed piaskową zaporą w Zdunowie zawracam i kieruję się tymi samymi trzema kilometrami do Niedźwiedzia a następnie przez Reptowo wracam na ścieżkę rowerową w Kobylance.
Przebudowa DK 10 do S 10 - okolice Kobylanki
Przebudowa DK 10 do S 10 - okolice Kobylanki © strus
Wracając w Niedźwiedziu dopada mnie deszczyk który trwa do momentu opuszczenia Reptowa  a po chwili na moment pokazało się słońce a ja DDR-ka wracam do Grzędzic a następnie przez Żarowo melduje się na finiszu w Stargardzie "nieco" brudny.
Barwy maskujące
Barwy maskujące © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,