28 WOŚP i test nowych rękawic.

Niedziela, 12 stycznia 2020 · dodano: 12.01.2020 | Komentarze 2

Cztery dni bez roweru przez druga zmianę a dziś w dzień który łączy polaków dopisała pogoda więc nie trudno było znaleźć wolontariuszy WOŚP i po zaliczeniu puszki ruszyłem do ścieżki rowerowej prowadzącej do Giżynka a następnie przez trzy osiedla docieram do najstarszej DDR-ki w Stargardzie i jadę nią do Zieleniewa aby zaliczyć promenadę i DDR-ka kieruję się do Bielkowa przez Kobylankę.
Piękna słoneczna pogoda w styczniu
Piękna słoneczna pogoda w styczniu © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie. © strus
Na promenadzie bardzo dużo osób spacerujących przy pięknej słonecznej pogodzie a teraz pora na test nowych rękawic firmy Shimano model - windstopper thermal reflective.

Z Bielkowa docieram do Kołbacza przez Nieznań gdzie wjeżdżam na ścieżkę rowerową i jadę nią do Starego Czarnowa,cały ten pierwszy etap to jazda pod zimny dokuczliwy wiatr dopiero po wjechaniu na DW 120 i powrót do Kołbacza w lżejszych warunkach.
Przejazd przez DW 119-120
Przejazd przez DW 119-120 © strus
Wjeżdżam w Kołbaczu  na nową ścieżkę prowadzącą do szczecińskiej dzielnicy Śmierdnica a następnie DW 119 jadę do DK 10 na której jestem chwilę aby zjechać w kierunku Zdunowa do stacji PKP.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Szczecin Zdunowo
Szczecin Zdunowo © strus

Po krótkiej przerwie kieruję się starą drogą wzdłuż szpitala do nowej i po zaliczeniu 3 km wjeżdżam do Niedźwiedzia a gdy opuszczam go wyprzedzam bikerów którzy stali w Zdunowie przy sklepie.Przez Reptowo docieram do Kobylanki i ponownie DDR-ka jadę do Lipnika.

W Lipniku sprawdziłem że mam jeszcze trochę czasu i postanawiam wydłużyć powrót do domu przez Grzędzice i Żarowo.Jadąc ścieżką rowerową wyprzedzam grupę STC jadącą w eskorcie samochodu po szosie,tylko dlaczego tak wolno?Rękawiczki spisały się na piątkę teraz tylko jeszcze test przy minusowych temperaturach do zaliczenia.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Śmierdnica, Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard