50-tka po pracy w mżawce.

Poniedziałek, 11 stycznia 2021 · dodano: 11.01.2021 | Komentarze 2

Wczoraj była wyśmienita pogoda na rower ale po pracy nie miałem siły aby pokręcić za to dziś zaryzykowałem mimo zapowiedzi deszczu około czternastej i można powiedzieć że się opłaciło a rozpocząłem tak jak ostatnim razem od DDR-ki przy Szczecińskiej a dojechałem prawie do Kobylanki bo przed nią odbiłem do Jęczydołu przez Oś.Zielone a jadą do Bielkowa zaczęło mżyć ale na szczęście nie padać i tak trwało do Reptowa do którego z Bielkowa pojechałem przez Motaniec i Niedźwiedź a następnie skierowałem się do Cisewa.
Stodoła w Cisewie
Stodoła w Cisewie © strus
Zanim wyruszyłem do DDR-ki w Zieleniewie przez Miedwiecko zaliczyłem "szufladę" do Wielichówka a będąc już ponownie w Zieleniewie wróciłem tą sama drogą do Stargardu co rozpocząłem dzisiejszą rundkę.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Os.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałega,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.