50-tka po pracy deszczu lub mżawce.

Sobota, 9 stycznia 2021 · dodano: 09.01.2021 | Komentarze 2

Ostatnie dni wolne spędziłem przed TV i komputerem bo pogoda w moich okolicach była nie na rower a dziś po pracy zadowolony jechałem tylko do 16 kilometra czyli gdy dojechałem na koniec DDR-ki w Motańcu przy stacji paliw gdzie zaczął padać deszcz a dojechałem tam zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej a po drodze zaliczyłem promenadę nad jeziorem Miedwie.
Jezioro Miediwe w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Czym bliżej Szczecin Zdunowa deszcz był coraz mocniejszy dlatego zrezygnowałem z jazdy na prawobrzeże i od razy w Niedźwiedziu odbiłem na Reptowo a następnie skierowałem się do Cisewa gdzie zaliczyłem "szufladę" do Wielichówka i skierowałem się do DDR-ki w Zieleniewie przez MIedwiecko.

Droga łącząca Cisewo z Wielichówkiem
Droga łącząca Cisewo z Wielichówkiem © strus
Gdy opuszczałem Reptowo deszcz zelżał ale do końca dzisiejszej rundki jechałem w mżawce a na koniec pozostał przejazd do Grzędzic ścieżką rowerową i po zaliczeniu wioski pozostała tylko DDR-ka z Żarowa do Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.