Po odwilży

Wtorek, 5 stycznia 2021 · dodano: 05.01.2021 | Komentarze 2

Po opadach od wczoraj odwilż na tyle duża że zdecydowałem się wyruszyć na rundkę chodź wahałem się bardzo ale przemieszczając się dziś rano po Stargardzie bacznie obserwowałem stan ulic i ścieżek rowerowych  i gdy małżonka wyszła na drugą zmianę do pracy to ja ruszyłem na początku do gminy Kobylanka zaczynając od najstarszej DDR-ki w Stargardzie czyli do Morzyczyna która była w super stanie prawie do samej Kobylanki przed którą pojawił się śnieg na trawie a od samej Kobylanki do wiaduktu nad S10 błoto pośniegowe na całej części ścieżki rowerowej.
Pierwsze śniegi przed Kobylanką
Pierwsze śniegi przed Kobylanką © strus
DDR-ka do Motańca
DDR-ka do Motańca © strus
Jeszcze trochę wody w Niedźwiedziu i dużo śniegu na drodze do Zdunowa ale na szczęście nie na drodze a ja usiadłem na koło koksowi który mnie zaholował do prawobrzeża Szczecina gdzie zawróciłem i ta samą drogą wróciłem do Niedźwiedzia a następnie przez Reptowo i Cisewo wróciłem na DDR-kę w Zieleniewie.

Czysta szosa łącząca Zdunowo z Niedźwiedziem
Czysta szosa łącząca Zdunowo z Niedźwiedziem © strus
Z Zieleniewa dojechałem DDR-ka do stacji PKP w Grzędzicach a na koniec do Żarowa na DDR-kę którą wróciłem Stargardu a na niej można powiedzieć nie było śniegu i tak się udało zaliczyć rundkę ale rower znowu do czyszczenia które wczoraj zajęło mi 40 minut.
DDR-ka z Żarowa do Stargardu bez śniegu
DDR-ka z Żarowa do Stargardu bez śniegu © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,