Początek sezonu 2021

Sobota, 2 stycznia 2021 · dodano: 02.01.2021 | Komentarze 3

Początek sezonu 2021 nie był udany bo ze względu na gęste opady śniegu wczoraj sobie odpuściłem bo nie dał bym rady jechać w okularach [a muszę] a i Viper nadal stoi nie sprawny a dziś mimo że sporo śniegu stopniało nie na każdych drogach było bezpiecznie.Przez oś.Pyrzyckie pojechałem do Kluczewa a tam niespodzianka DDR-ka nieprzejezdna dla mojego Speeder-a w stronę osiedla Lotnisko więc zawróciłem i do końca ulicy Metalowej pojechałem wzdłuż Bridgestona i przez Golczewo.
Po wczorajszych opadach śniegu
Po wczorajszych opadach śniegu © strus
DDR-ka nie przejezdna dla mojego Speeder-a
DDR-ka nie przejezdna dla mojego Speeder-a © strus
Koniec ulicy Metalowej....narazie
Koniec ulicy Metalowej....na razie © strus
Gdy ulica się skończyła wracam tą samą drogą do Golczewa i kieruje się standardową drogą do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Sklain oraz Wierzchląd i Kunowo a po drodze mijam kilku rowerzystów i znajomego starszego pana zarażonego cyklozą gdy po zaliczeniu zatłoczonej promenady nad jeziorem Miedwie jechałem DDR-ka do Motańca.

Gdy opuściłem Kunowo śniegu nie widziałem prawie do Kobylanki ale za to w Kunowie załapałem się na pierwszy krotki deszcz a od Dino przed Kobylanką duże ilości śniegu i masa błota pośniegowego do końca DDR-ki w Motańcu a dalej kieruję się po zaliczeniu wiaduktu nad S10 bezpośrednio do Reptowa z pominięciem Niedźwiedzia.Gdy zjeżdżałem z wiaduktu ponownie zaczął padać deszcz i gdy dojechałem do Cisewa to prawie lało więc odechciało mi się jazdy i postanowiłem wracać domu a liczyłem chociaż na 60 km.
Koń w Reptowie
Koń w Reptowie © strus
Stadko owiec w Reptowie
Stadko owiec w Reptowie © strus
Wracam przez Miedwiecko na ścieżkę rowerową w Zieleniewie a nią już prosto do domu a towarzyszy mi do końca rundki deszcz :(

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,