Dąbie na zakończenie sezonu 2020

Czwartek, 31 grudnia 2020 · dodano: 31.12.2020 | Komentarze 2

Pogoda super przez cała drogę świeciło słoneczko na  ostatnią rundkę  sezonu 2020 roku wybrałem Szczecin Dąbie. W 2020 roku przejechałem rekordową ilość kilometrów pracując na dwie zmiany chodź mogło być lepiej. Dziś po zaliczeniu gminy Kobylanka wjechałem na tereny gminy Stare Czarnowo drogą DW 120 a na 22 kilometrze zameldowałem się na DDR-ce w Kołbaczu do Śmierdnicy a po krótkiej chwili byłem już na DDR -ce do Kijewka oznakowanej jako 20 B.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
DDR-ka 20B w Płoni
DDR-ka 20B w Płoni © strus

Na ścieżce rowerowej do ulicy Dąbskiej spory ruch rowerzystów ale i osób którzy nie powinni sobie urządzać spacerów lub biegów po DDR-ce bo w okolicy jest bardzo dużo dróg do tego przystosowanych a na pewno lepiej nadających się do biegania niż asfalt.Wyjechałem w Kijewku u udałem się przez Kijewo do dzielnicy Dąbie a tam skierowałem się Tczewską do wiaduktu nad S3.
Węzeł Dąbie - A6,S3
Węzeł Dąbie - A6,S3 © strus
W tym roku nie widziałem takiej pustej drogi na Gdańsk i Świnoujście , na szosie było max 10 aut gdy pokonywałem wiadukt a dalej skierowałem się przez Wielgowo do Zdunowa aby wjechać
na standardową drogę powrotną gdy zaliczam pięćdziesiątki po pracy czyli w stronę Niedźwiedzia a następnie przez Reptowo i Cisewo jadę do DDR-ki na Stargard w Zieleniewie aby w taki sposób zakończyć mijający rok na rowerze.

Szronik
Szronik © strus

Wszystkim znajomym i nie znajomym żeby Nowy 2021 rok przyniósł wiele niezapomnianych chwil spędzonych na rowerowych ścieżkach, wiele emocji i sukcesów podczas sportowej rywalizacji, a przede wszystkim nową, niespożytą energię, która pozwoli nam wspólnie szerzyć "cyklozę".

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Kijewko,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,