Kluczewo plus gmina Kobylanka.

Wtorek, 29 grudnia 2020 · dodano: 29.12.2020 | Komentarze 4

Dziś nieco inaczej dojechałem do DDR-ki w Giżynku bo miałem sprawę do załatwienia na mieście a gdy dojechałem do Golczewa zrobiłem najmniejsze możliwe  kółeczko po strefie przemysłowej i gdy byłem ponownie w Golczewie przez Skalin pojechałem nad jezioro Miedwie w Wierzchlądzie.
DDR-ka przy Bridgestone w Kluczewie
DDR-ka przy Bridgestone w Kluczewie © strus
Wierzchląd - Molo
Wierzchląd - Molo © strus
Po krótkiej wizycie po wschodniej stronie jeziora ruszyłem do ścieżki rowerowej prowadzącej na Motaniec przez Kunowo a po drodze zajechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie i zauważyłem że bobry odbudowały tamę w okolicy Zieleniewa,szybko im to poszło.
Bobrowa budowla
Bobrowa budowla © strus
Promenada na północnej części jeziora Miedwie
Promenada na północnej części jeziora Miedwie © strus
Ostatnie molo od strony Stargardu
Ostatnie molo od strony Stargardu © strus
Wracam na ścieżkę rowerową i robię kółeczko po gminie Kobylanka jadąc standardowymi drogami czyli DDR-ką do wiaduktu nad S 10 w Motańcu a następnie przez Niedźwiedź do Reptowa i kieruje się jak wczoraj i nie tylko przez Cisewo i dojazd pożarowy 36 do Miedwiecka aby ponownie zameldować się w Zieleniewie na DDR-ce którą jadę do Grzędzic a na koniec ostania DDR-ka z Żarowa do Stargardu.Miało być więcej kilometrów ale nie wiedziałem że Iwonka idzie dziś do pracy i musiałem zrobić obiad na 14.30.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Kluczewo plus gmina Kobylanka.

| 18:47 wtorek, 29 grudnia 2020 | linkuj Sporo dziś wody u Ciebie na zdjęciach i spory dystans. Ale podoba mi się również pierwsze zdjęcie z ...? No właśnie, jak się nazywają te czerwone owoce?
| 16:25 wtorek, 29 grudnia 2020 | linkuj Myślę, że możesz być zadowolony z mijającego roku oczywiście mam na myśli wycieczki na rowerze - jesteś przecież niezmiennie w wysokiej, sportowej formie - wystarczy popatrzeć na tempo jazdy czy też ilości spalonych kalorii. Oby następny roku nie był gorszy.
| 16:23 wtorek, 29 grudnia 2020 | linkuj Pusto u Ciebie...
| 15:37 wtorek, 29 grudnia 2020 | linkuj Przyjemna pogoda, Spokojnie i cicho nad Miedwiem..