Skrajem prawobrzeża Szczecina

Poniedziałek, 28 grudnia 2020 · dodano: 28.12.2020 | Komentarze 4

Bardzo późne chodzenie spać z Iwonką powoduję że nie mogę wcześniej wygrzebać się z łóżka niż o dziesiątej a Janusz z Kubą pewnie już o tej godzinie kilkanaście kilometrów za sobą a ja dopiero w południe wyruszyłem z kłopotami bo w mojej okolicy ogromne korki i wydłużoną drogą dojechałem do głównej ścieżki rowerowej do Kobylanki a ja za Morzyczynem odbiłem na osiedle Zielone i skierowałem się do DW 120 w Bielkowie przez Jęczydół.Kilka kilometrów i dojechałem do DDR-ki w Kołbaczu którą ruszyłem ku prawobrzeżnym dzielnicom Szczecina a po drodze chyba po wczorajszych wiatrach sporo leżało powalonych drzew ale tylko w jednym miejscu wiatrołom był na DDR-ce.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz)Refektarz  konwersów (skrzydło klasztorne) z XIII, XVIII w.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz)Refektarz konwersów (skrzydło klasztorne) z XIII, XVIII w. © strus
Wiatrołom na DDR-ce do Śmierdnicy
Wiatrołom na DDR-ce do Śmierdnicy © strus
W Śmierdnicy wjeżdżam na DW119 którą dojeżdżam do Płoni i po przejechaniu pod DK 10 kieruję się do nowej drogi w Zdunowie którą docieram do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą o Kałęgę i Motaniec jadę do Reptowa aby standardową drogą wrócić na ścieżkę rowerową w Zieleniewie jadąc do niej przez Cisewo i Miedwiecko.

Przejazd pod S 10 w Zieleniewie
Przejazd pod S 10 w Zieleniewie © strus
Na koniec gdy wróciłem na DDR-kę w Zieleniewie sprawdziłem godzinę i do Stargardu wróciłem wydłużoną drogą przez Grzędzice i Żarowo i szkoda że nie udało mi się wyjechać wcześniej bo warunki zdecydowanie lepsze od wczorajszych a na trzecią obiecałem wrócić,może jutro jak pogoda dopisze to coś więcej.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Dp 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Skrajem prawobrzeża Szczecina

| 19:12 wtorek, 29 grudnia 2020 | linkuj W końcu jesteś na urlopie, to możesz sobie pospać bez wyrzutów sumienia. Ale szkód narobiła wichura.
| 16:47 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj Jestem zaskoczony skutkami silnego wiatru. W mojej okolicy wiatr nie był aż tak silny. Szczecińska ulica Szafera to spora inwestycja, więc i zmiany na tym terenie są duże, raczej bardzo duże.
| 16:44 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj Iwonka ważniejsza jest niż rower !
| 15:56 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj A Gdzie Ty się Darku tak spieszysz na ten rower. Pośpij, poleż chłopie. 11k na liczniku w sezonie, ciśnienia nie ma :)