Wierzbno przez Tychowo po pracy.

Wtorek, 16 września 2014 · dodano: 16.09.2014 | Komentarze 1

Wczoraj zmarnowałem popołudnie na oczekiwanie na nową kasetę do Vipera którą chciałem od razu założyć, niestety nie doczekałem się przesyłki żeby kolejnego dnia nie zmarnować zaraz po powrocie z pracy ruszyłem ledwo żywym Kellysem w stronę Świętego od Aleji Dębowej i tam niespodzianka !!!Remont wiaduktu kolejowego.
Wiadukt Stargard - Ulikowo koło Bydgoskiej od Al.Dębowej
Wiadukt Stargard - Ulikowo koło Bydgoskiej od Al.Dębowej © strus

Dla porównania w listopadzie 2013 roku gdy pod nim się przedzierałem wyglądał jak w opisie pod tym linkiem:WIADUKT-LISTOPAD 2013r.
Po dwóch kilometrach po trawie docieram do Strachocina i jadę do Witkowa przez Tychowo,na drodze do Tychowa gdy jechałem tam 2 lipca leżała rura i nic się nie zmieniło,auta osobowe jeżdżą polem.

Rurociąg w Tychowie
Rurociąg w Tychowie © strus
Droga w jednym miejscu do Witkowa nie przejezdna przez rurociąg i musiałem trochę się wrócić ale za to widziałem zobaczyłem na pastwisku dwie rasy krów :).

Krowy w okolicy Witkowa
Krowy w okolicy Witkowa © strus

Teraz odcinek drogi na którym jestem pierwszy raz w życiu ,z Witkowa Pierwszego udaję się bezpośrednio bardzo dobrą żużlówką do Kurcewa a dalej ostatnio pokonywanym odcinkiem do Barnimia .
Okolice Kurcewa
Okolice Kurcewa © strus
I jeszcze jeden terenowy odcinek ,przed Obrytą odbijam w pole do Wierzbna przez Reńsko a można po drodze pojechać do Dębicy.
Od Reńska również dobry żużel jedynie przed Wierzbnem droga trawiasta i wyboista

Do domu wracałem przez nie za bardzo lubiany brukowy odcinek drogi do Koszewa i w końcu trochę szosy,żeby nie jechać przez Kunowo odbijam w stronę strefy przemysłowej w Kluczewie.
Konik w Koszewie
Konik w Koszewie © strus
Jadąc ze Skalina do Golczewa pod wiatr moja kaseta już ledwo dyszała ,można powiedzieć że z przełożeń 6,7,8 nie mogłem korzystać bo przepuszczały.Przed DDR-ką zadzwoniła Iwonka że był kurier z lekarstwem dla Vipera[kaseta + łańcuch] Od Golczewa DDR-ka na odcinku 2km zrobiona tylko pas namalować.
Widok na DDR-ke od strony Golczewa
Widok na DDR-ke od strony Golczewa © strus

Stargard,Strachocin,Święte,Tychowo,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Reńsko,Wierzbno,Koszewo,Koszewko,Kunowo,Skalin,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard