Turowski serwis.

Środa, 17 września 2014 · dodano: 17.09.2014 | Komentarze 4

W związku że nie mogłem w Stargardzie kupić spinki do łańcucha dziś po pracy spakowałem do plecaka kasetę z łańcuchem i ruszyłem przez Jezierzyce na oś.Słoneczne do Turowskiego .Miałem nadzieje że kupie spinkę i nie będzie kolejki do serwisu i wymienię od ręki.Niby prosta sprawa ale nie posiadam kluczy do kasety i musiałem z korzystać z serwisu.Do serwisu byłem drugi ,w tym czasie skoczyłem na hot-doga i po 30 minutach i opłacie 15zł za usługę ruszam w drogę powrotną przez Dąbie.
Biały grzybek
Biały grzybek © strus
Pajączek w okllicy Zdunowa
Pajączek w okolicy Zdunowa © strus
Po wymianie od razu lepsza jakość jazdy bez przeskoków łańcucha po kasecie.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia Kijewo,Słoneczne,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 17:50 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Michał po prostu nie mam kluczy żeby zdjąć kasetę.
| 13:35 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Może czegoś nie jarzę, ale do czego potrzebny jest klucz do kaset przy zakładaniu spinki w łańcuchu? :)
| 18:24 środa, 17 września 2014 | linkuj Dzięki za ofertę ,jak będę w Spider-ze zmieniał to się do ciebie zgłoszę
| 17:45 środa, 17 września 2014 | linkuj Mam klucze do kaset, tak że zapraszam do mnie następnym razem ;-)