Radziszewo prze Gryfino.

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 1

Jak zaplanowałem tak wyjechałem tylko z kłopotami , bo okazało się że zgubiłem śrubę mocującą blok do buta i wróciłem się do domu żeby podzwonić po sklepach czy gdzieś jest dostępna.Okazało się że w Stargardzie nie można kupić samej śruby ani z blokami, i tak przeszukałem szufladę ze ''złomem'' i coś dopasowałem.Jak ruszyłem o 11-tej na termometrze było już 28 stopni a jak wróciłem 31.Na odcinku z Kobylanki do Bielkowa spotkałem kolegę który testował nowy nabytek Kellys -a Arc 1.9 i był tym szczęśliwcem który już wracał do domu.Trochę cienia zaliczyłem dopiero między Starym Czarnowem a Glinna , ulga dla ciała.W Gryfinie szybko w prawo w kierunku ulicy Pomorskiej i kierunek na Radziszewo.W Radziszewie skończył się pierwszy isotonik , trzeba było zatrzymać się przy sklepie i zakupiłem od razu dwa następne i Magnum dla ochłody i jeszcze mała korekta bloku w bucie bo pobolewała mnie stopa.Zamiast jechać przez Szczecin skręciłem w prawo w kierunku Chlebowa i Gardna.Temperatura ostro dawała się we znaki i szybko moje zapasy wyparowały i potrzebna była jeszcze jedna przerwa na zakupy , tym razem w Starym Czarnowie.Ogólnie podczas przejazdu wypiłem 4 isotoniki 0,75l i dwie puszki Ice Tea a w domu przez 15 minut 1,5l wody.Jutro mam czas wolny od 13-tej ale zapowiadają 35 stopni to sobie podaruję solo wypad ,może jakieś wypad z małżonką pod wieczór wypali.Dziś środa a więc na salę pora , to chyba przedostatnia środa triatlonowa przed wakacjami.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,Wełtyń,Gryfino,Czepino,Nowe Brynki,Daleszewo,Radziszewo,Chlebowo,Wysoka Gryfińska,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.