Goleniów ,Niedźwiedź.

Wtorek, 18 czerwca 2013 · dodano: 18.06.2013 | Komentarze 0

Dzisiejszego dnia miałem nadzieję na pogodę taka jak wczoraj ,a tu niespodzianka ,po śniadaniu mały deszczyk za chwilę powtórka.Odczekałem godzinkę i wyruszyłem w kierunku Goleniowa. Ruch znikomy co mnie cieszyło ,gdy przejechałem DW142 co mnie trafiło aby jechać szybko w miarę możliwości skoro miałem przejechać ok 65 km.Do Goleniowa dotarłem w 1h 03 min to gorszy o 5 min czas od najlepszego mojego przejazdu.Wracając jeszcze bardziej się sprężyłem i na 62km miałem czas 2h i 02min i telefon od małżonki że dziś po pracy będzie później co mnie ucieszyło i postanowiłem jeszcze pojechać przez Kossaka i Składową do Niedźwiedzia.Dzisiejsza wyprawa była najszybszą w tym roku ,jutro prawdopodobnie kierunek Gryfino.
Trasa:Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,
Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,