Święto Cykliczne Szczecin

Niedziela, 9 czerwca 2013 · dodano: 09.06.2013 | Komentarze 4

Zbiórka 8.45 przy Dworcu PKP i ruszyła grupa ponad 60 osób pod eskortą Policji ,po drodze dołączyło jeszcze kilka osób.Gdy dojechaliśmy do Motańca okazało się że nie ma pozwolenia na przejazd S10 to dla mnie nie była dobra wiadomość.Nie lubię jechać inną drogą niż asfalt z obawy na kapcie i drifty.Dla własnego bezpieczeństwa jechałem przez las na platformach zamiast w zatrzaskach.Gdy dojechaliśmy do Płoni ponownie eskortowała nas Policja aż do Jasnych Błoni.W Szczecin Zdrojach 30 min przerwy i oczekiwanie na grupy z innych miast.
Szczecin Zdroje - Lidl © strus

Około 11.30 ruszyła bardzo duża grupa całą szerokością do celu, na miejscu okazało się że jest nas 4 tysiące.Po krótkiej przerwie i odebraniu szprychówek ruszyła cała grupa na objazd Szczecina.
Święto Cykliczne 2013 © strus

Po powrocie na Jasne Błonia chwila przerwy ,kilka fotek i udaliśmy się do ulubionej pizzerii która okazała się przeniesiona na Jagielońską i będzie wkrótce otwarta.Postanowiliśmy że posilimy się na Oś.Słonecznym.
Święto Cykliczne 2013 - Jasne Błonia © strus

Przy Trasie Zamkowej postój na jabłko i kilka fotek i kierunek Oś.Słoneczne.
Święto Cykliczne 2013 - Trasa Zamkowa © strus

Święto Cykliczne 2013 - Widok na Odrę © strus

Po posiłku udaliśmy się na Dąbie i najkrótszą drogą do domu z jeszcze jedną przerwą w Zdunowie [Biedronka] na loda i uzupełnienie płynów.Jeszcze stresowy odcinek ze Zdunowa do Niedźwiedzia dla mnie z kilkoma driftami a później szybkim tempem do domu.Wycieczka extra tylko denerwowały mnie odcinki w bardzo słabym tempie i przestoje przy objeździe Szczecina.Na koniec jestem bardzo zadowolony z mojej ŻONY która pobiła swój rekord kilometrów , który wcześniej wynosił 65km.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Zdroje,Centrum,Zdroje,Dąbie,
Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.