Chociwel-Dobrzany-Suchań-Dolice

Wtorek, 11 czerwca 2013 · dodano: 11.06.2013 | Komentarze 1

Dzisiejszego dnia postanowiłem jechać w przeciwnym kierunku co zawsze ,na początek Chociwel , nic specjalnego poza dużym ruchem ciężarówek co mnie zdziwiło bo jechałem już tą trasą dwa razy i był luz. Następnie w prawo na Dobrzany gdzie zastała mnie szosa jak ser szwajcarski.Tak byłem zapatrzony w nią że nie zauważyłem zakrętu na Suchań i dojechałem do Ognicy.Na szczęście nie trzeba było wracać była dobra droga na Szdzko aby wrócić na obrany szlak.W Suchaniu przerwa na uzupełnienie zapasów picia i chwila na relaks z zimnym Magnum.Ulicą Leśną udałem się do Piasecznika gdzie spotkałem rowerzystę który przyjechał z Bralęcina i zaproponował wspólną jazdę do Dolic.Razem dojechaliśmy do Mogilicy i pan stwierdził że myślał że ja jako starszy nie dam rady a sam tak szybko musiał dać spokój.Więc do Dolic solo tam jedna fotka bocianiego gniazda.
Dobrzany - ładne bocianie gniazdo © strus

Przed kościołem w prawo i kierunek Stargard.Z Dolic non stop pod wiatr i dopiero zobaczyłem pod jaką górę wspinałem się w maju.jest to odcinek prawie 5 km , jest gdzie potrenować.Od Morzycy do Witkowa to najgorszy odcinek pod względem jakości szosy jaki dziś pokonywałem.
Trasa:Stargard ,Kiczarowo,Gogolewo,Dalewo,Dzwonowo,Chociwel,Starzyce,Długie,Biała,Kozy,Dobrzany,Ognica,Tarnowo,Suchań,