Gryfino - Daleszewo - Stargard - Poczernin

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 08.06.2013 | Komentarze 3

Po chorobie znanej jako trzydniówka w końcu mogłem pojechać na wyprawę która okazała się najdłuższa w tym roku.Na początek Gryfino następnie w prawo i kierunek na Szczecin.W Daleszewie w lewo pod ostrą górkę w kierunku na Chlebowo przez Stare Brynki.Niestety odcinek z Daleszewo do S3 z kiepskim asfaltem ale za to z stromymi podjazdami jak w górach.Przy S3 straciłem kasę przy wyciąganiu z torebki telefonu żeby zrobić fotkę.Spostrzegłem to dopiero przy KFC ale jak wróciłem już wiatr gdzieś porwał moją kasę.
S3 - Stare Brynki/Chlebowo © strus

Dalej na Gardno i powrót do domu po małżonkę i dalsze 40 km z małżonka na początek do Poczernina dalej Grzędzice i powrót do domu.
Wracają jeszcze solo musiałem iść po prośbie o wodę do ludzi po skończył się isotonik a kasę porwał wiatr nad S3.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,Wełtyń,Gryfino,Czempino,Nowe Brynki,Daleszewo,Stare Brynki,Chlebowo,Wysoka Gryfińska,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,