Po przerwie,Glinna.

Czwartek, 13 września 2012 · dodano: 13.09.2012 | Komentarze 2

Po przerwie wymuszonej bólem uda dziś rano wstałem i nic nie czułem ,smarowidła pomogły.Gdy postanowiłem że pojadę było już po 11.00 ,czasu miałem nie dużo ale ruszyłem ,po przejechaniu 6km dotarłem do ścieżki na Żarowo.Nie wiedziałem za bardzo jak mam jechać spokojnie czy normalnie.Na początku jechałem delikatnie aż do Kołbacza ,gdy nic się nie działo ruszyłem z większym impetem do Glinnej i z powrotem z pominięciem Dębiny.Najbardziej mnie zaskoczyło gdy wracałem z Starego Czarnowa do Kołbacza że nie mogłem się rozpędzić więcej niż 50 km mimo że składałem się w "krople" tak mocna trzymał wiatr.Po zakończeniu byłem zaskoczony tak dobrym wynikiem ,to chyba dzięki sprzyjającym wiatrom od Kołbacza aż do domu. Wtorek i środę mam wolne chciałbym przełamać 150 km ,ciekawe czy mi się uda.Od środy zaczynam jeszcze salę i basen.Trasa:Po Stargardzie ,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo, po Stargardzie