Penkun

Wtorek, 18 września 2012 · dodano: 18.09.2012 | Komentarze 4

Jak postanowiłem tak zrobiłem , po 11.00 ruszyłem stałą trasą do Gryfina,po minięciu drugiego mostu dotarłem do Mescherin , tam czas na fotkę.

Jak zobaczyłem jakość drogi to mi szczęka by odpadła żeby nie uszy ,od razu chciało się jechać.Przy wjeździe do Tantow pierwsza nie miła niespodzianka ,jechałem ponad 50 km a tu nagle BRUK ...... Po przejechaniu nadgarstki zaczęły mnie boleć postanowiłem zrobić małą pauze na fotkę na dworcu.

Do Storkow jechałem ścieżką rowerową do zakrętu na Schönfeld później ulicą do samego Storkow tam kolejna niespodzianka przy wyjeździe znowu bruk,na szczęście tylko kilka dziesiąt metrów i przy małej prędkości wjazdowej.Po przejechaniu kolejnych 3 km dotarłem do Penkun.

Nie sprawdziłem jak wyszła fotka , a okazało się że brakuje nazwy miejscowości.Po kręciłem sie po brukowych uliczkach Penkun i dotarłem tam gdzie 4gotten .

Dalej ruszyłem na Büssow gdzie mijałem jakieś ogromne wysypiska z tabliczkami zakazującymi wstępu.Gdy dojechałem Büssow zobaczyłem gospodarstwa a tam stały auta z rejestracjami znajomymi Zs......Okazało się że tu mieszkają ludzie ze Szczecina.W tamtejszej okolicy było dużo elektrowni wiatrowych wcale mnie to nie dziwi bo wiało bardzo mocno aż raz wylądowałem w trawie.Wróciłem na drogę 113 i jechałem jak najszybciej do domu prawie tą sama drogą tylko dodałem Dębinę aby zdobyć parę metrów więcej ,w zanadrzu miałem jeszcze Grzędzice , ale okazało się że po dotarciu do domu będę miał zaplanowane 150 km.Była to moja najdłuższa wycieczka i pierwsza z plecakiem.Plecak spowalnia!!!!
Trasa:Stargard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn,Jęczydół ,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz ,Stare Czarnowo ,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,Wełtyń,Gryfino,Mescherin,Tantow,Keesow,Storkow ,Penkun,Büssow,Keesow,Tantow,Mescherin,Gryfino,Wełtyń,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Dębina,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydól,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.