Setka po pracy... do Mescherin

Poniedziałek, 10 września 2012 · dodano: 10.09.2012 | Komentarze 2

Dziś pracowałem do 13.00 ,gdy tylko dotarłem do domu przebrałem się i ruszyłem na Gryfino po drodze postanowiłem jechać z jednym szybkim przystankiem na zakupy które zrobiłem w Kobylance.[izotoniki i baton]. Trasa do Wełtyń była spokojna ale końcówka to ciasnota na drodze bo minęła 15.00 i zaczęły się powroty z pracy.Przed wjazdem do Gryfina na drodze leżały martwe zwierzęta jeszcze takiej ilości i różności nie widziałem.[szczur,kot,jeż ,lis,mały dzik i borsuk]. Później szybko do Mescherin i powrót do domu na obiado - kolacje.Trasa:Stagard ,Lipnik ,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół ,Kobylanka ,Bielkowo ,Nieznań ,Kołbacz , Stare Czarnowo ,Glinna ,Kartno ,Żelisławiec,Gardno ,Wełtyń ,Gryfino , Mescherin.Powrót tą samą trasą plus po Stargardzie.

| 19:12 wtorek, 11 września 2012 | linkuj Z plecaka jeszcze nie korzystałem ,jechać miałem do Penkum , ale o 15.30 zadzwoniła do mnie małżonka z pytaniem czy pamiętam że jej obiecałem pomóc i musiałem skrócić wycieczkę aby wrócić do 17.30.
| 18:54 wtorek, 11 września 2012 | linkuj miałeś jechać do Penkun, oszczędzasz się ;-) Borsuka też widziałem, pewnie tego samego. Leżał na poboczy wywalony na plecy. Jak sprawuje się plecak?