Stare Czarnowo rodzinnie.

Niedziela, 9 września 2012 · dodano: 09.09.2012 | Komentarze 2

Po czterech dniach bez roweru miałem jechać do Gryfina , ale moje plany pokrzyżowała rano małżonka. Oznajmiła mi , że też chce wykorzystać pogodę i jechać ze mną.Wybrałem trasę do Starego Czarnowa przez Dębinę.
Po drodze mijałem jak nigdy wielu rowerzystów w różnym wieku.Małżonka mimo tygodnia bez roweru ostro jak na nią dawała co mi bardzo pasowało ale ostatnie 7 km pod mocny wiatr dał jej popalić.
Trasa:Stargard ,Lipnik,Zieleniewo ,Morzyczyn ,Jęczydół,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo ,Stargard.

| 18:29 niedziela, 9 września 2012 | linkuj Sama mi to zaproponowała ,ale ma być ciepło ,chyba nie w tym roku teraz ja dwa weekendy pracuje,może jak 29 lub 30 będzie ciepło.ps.plecaczek właśnie sobie wczoraj w Szczecinie zakupiłem tylko butów nie dostałem :(
| 18:23 niedziela, 9 września 2012 | linkuj następnym razem zabierz małżonkę do Gryfina ;-)