Zdunowo przez Kołbacz ☀️

Wtorek, 30 lipca 2024 · dodano: 30.07.2024 | Komentarze 2

Dzięki opadom deszczu w weekend odpocząłem na urlopie który jutro mi się kończy a dziś po raz kolejny zaliczyłem trasę tą co ostatnio dwa razy przejechałem dziś znowu solo ale na jutro jestem umówiony z Tomaszem który odpoczywa po 500 km przejechanych w 21 h.Krótko mówiąc jadę do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią do Morzyczyna gdzie odbijam na Jęczydół a następnie kieruję się do DW 120 w Bielkowie którą docieram przez Nieznań do ścieżki rowerowej w Kołbaczu prowadzącą na prawobrzeże Szczecina a mianowicie do Śmierdnicy.
Kołbacz(niem.Kolbatz) - nieczynna fontanna
Kołbacz(niem.Kolbatz) - nieczynna fontanna © strus
Gdy skończyła się DDR-ka wjeżdżam na DW 119 i jadę do DK 10 w Płoni z której odbijam na Zdunowo i jadę do Niedźwiedzia.A że droga od Niedźwiedzia do Reptowa w kiepskim stanie przez prace budowlano remontowe jadę wydłużoną drogą przez Kałęgę i Motaniec a gdy dojeżdżałem do Cisewa sprawdziłem czas i miałem mały zapas dlatego zaliczyłem małą "szufladę" do Wielichówka i skierowałem się przez Miedwiecko do Zieleniewa na drogę rowerową i przez Lipnik zameldowałem się w Stargardzie.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,
DW 119,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,