Relaks z Tomaszem na koniec urlopu ☀️

Środa, 31 lipca 2024 · dodano: 31.07.2024 | Komentarze 3

Tak jak wczoraj wspomniałem dziś byłem umówiony na rundkę z Tomaszem który po raz pierwszy wsiądzie po 500 km zaliczonych w sobotę i to była rundka spokojna po bliskich okolicach często zaliczanych przez nas.Tomasz przejrzał mój rower bo jest lepszym specem niż ja i pochwalił się medalem za ukończoną Lubuską Szosę a następnie wyruszyliśmy do Kluczewa.
Trofeum Tomasza
Trofeum Tomasza © strus
Gdy dojechaliśmy do Golczewa odbiliśmy na Stargard przez Giżynek tak jak zalicza swoje rundki Tomasz i skierowaliśmy sie do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią przez Lipnik dojechaliśmy do Zieleniewa i odbiliśmy na Cisewo przez Miedwiecko a następnie obraliśmy kierunek na Niedźwiedź przez Reptowo gdzie spotkaliśmy bikera z Wielgowa który też w weekend zaliczył 500 km.
Przerwa sanitarna
Przerwa sanitarna © strus
W Niedźwiedziu zaczęliśmy drogę powrotną i na początku skierowaliśmy się do DDR-ki w Motańcu przez Kałęgę a nią pojechaliśmy do Bielkowa przez Kobylankę  i odbiliśmy do DDR-ki w Jęczydole którą przez Morzyczyn i Zieleniewo wróciliśmy do Stargardu i przy rondzie 15 Południk rozjechaliśmy się.Gdy przejeżdżałem przez małą strefę przemysłowo okazało się że mam jeszcze trochę czasu więc zanim wróciłem do domu zaliczyłem jeszcze "szufladę" do Żarowa.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,
Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,