Kopia wczorajszej trasy ale solo

Piątek, 26 lipca 2024 · dodano: 26.07.2024 | Komentarze 2

Kopia wczorajszej trasy ale tym razem zaliczona solo chodź tak miało nie być ale gdy wjechałem na DW 120 w Bielkowie i zobaczyłem sznur aut z dolnego śląska przypomniałem sobie że jest zamknięty odcinek S3 ale dlaczego jadą w kierunku Kobylanki a nie w kierunku Płoni.
Budowa DDR-ki przed Kołbaczem
Budowa DDR-ki przed Kołbaczem © strus
Gdy jechałem DDR-ką wzdłuż DW 119 okazało się że przed Jezierzycami był wypadek i chyba dlatego ruch był skierowany na Kobylankę bo w kierunku Płoni nic nie jechało dopiero od Jerzierzyc był ruch na drodze.Z DW 119 wjechałem na moment na DK 10 aby odbić na Zdunowo i skierować się do Niedźwiedzia.Jadąc przez Niedźwiedź dwóch bikerów poinformowało mnie aby nie jechać na Reptowo bo tam drogę frezują i tak jak wczoraj do Reptowa pojechałem przez Kałęgę i Motaniec a na koniec pozostał przejazd wydłużoną droga przez Cisewo i MIedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby do Stargardu wrócić przez Lipnik.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,