Runda późnopopołudniowa☀️

Poniedziałek, 15 lipca 2024 · dodano: 15.07.2024 | Komentarze 3

Runda późnopopołudniowa bo rano miałem trochę spraw do załatwienia i po siedemnastej udało mi się wyjechać a termometr pokazywał dwadzieścia osiem stopni.Rundę rozpocząłem od dojazdu przez Kluczewo do Golczewa tam odbiłem na Skalin anu przez Kunowo dojechać do DDR-ki w Zieleniewie którą jadę do Morzyczyna i odbijam na nowy odcinek ścieżki prowadzący do końca Jęczydołu a na nie spory ruch mimo że na zdjęciu nie ma żadnego rowerzysty.
Nowa DDR-ka w Jęczydole
Nowa DDR-ka w Jęczydole © strus
Następnie jadę do ścieżki rowerowej w Bielkowie którą docieram do Motańca przez Kobylankę i po zaliczeniu Kałęgi i Niedźwiedzia zaczynam wracać do Zieleniewa wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko i oczywiście na koniec przed Stargardem został do pokonania Lipnik.

Przymusowa pauza w Reptowie
Przymusowa pauza w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,
Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.