Runda wczesnoporanna.

Wtorek, 16 lipca 2024 · dodano: 16.07.2024 | Komentarze 4

Wczoraj wieczorem i dziś rano o 6:15 sprawdzałem radar pogodowy który pokazywał że do dziesiątej nie będzie padać więc postanowiłem zaliczyć kopie wczorajszej rundki tylko bez słońca i w lżejszej temperaturze 21*. Pierwsza niespodzianka już gdy opuszczałem Jęczydół ,pierwszy krótki deszcz trwający maksymalnie minutę.
Milin amerykański przy DDR-ce w Jęczydole
Milin amerykański przy DDR-ce w Jęczydole © strus
Tak samo było gdy opuszczałem Bielkowo i gdy wjeżdżałem do Motańca do którego dojechałem przez Kobylankę.W Reptowie dziś dojrzałem nowe oznakowania i okazało się że to nie jest tylko remont drogi ale będą kładzione rury do gazu i nowe do wody czyli dłuższy remont :(. Jeszcze droga przejezdna ciekawe jak długo.

W Reptowie odbijam na Cisewo i ledwo gdy przejechałem przez tory zaczął padać spory deszcz że po około dwóch kilometrach skryłem się pod dużym drzewem aby odczekać ulewę.
Przez Cisewo przejechałem chodnikiem bo na drodze stała woda mimo że droga dopiero została oddana do użytku [kiepsko zrobiona]
W drodze do Cisewo
W drodze do Cisewo © strus
Na koniec został do pokonania dojazd do ścieżki rowerowej do Zieleniewa przez Miedwiecko i powrót do Stargardu przez Lipnik a w domu sprzątanie roweru.
Odchodzący deszcz na Stargardem
Odchodzący deszcz na Stargardem © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,
Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.