Dąbie z Tomaszem i Marcinem

Niedziela, 14 lipca 2024 · dodano: 14.07.2024 | Komentarze 1

Od ósmej mocne opady deszczu a byliśmy umówieni na 9:30,przełożyliśmy wyjazd o godzinę i po mokrych drogach wyruszyliśmy do Zieleniewa przez Lipnik a następnie odbiliśmy na Cisewo aby uniknąć nadchodzącego deszczu ale niestety nie udało się i z Niedźwiedzia przez Reptowo jechaliśmy w deszczu ale na szczęście nie w ulewie tam podjęliśmy decyzję że jedziemy na Dąbie przez Zdunowo.Gdy wjeżdżaliśmy na Goleniowską w Dąbiu Tomaszowi wpadł jakiś plastik który spowodował upadek i zaszliśmy na stacje paliw aby ogarnąć rower i uzupełnić napoje na dalszą drogę.
Obolały Tomasz
Obolały Tomasz © strus
Upadek był groźny bo kolega upadł na krawężnik ale na szczęście udem a nie głową,trzeba było ustawić kierownicę i przerzutki i pojechaliśmy Pomorska w kierunku Kijewa a następnie skierowaliśmy się do DDR-ki 20A przez Kijewko a na kilometrowym grubo szutrowym odcinku złapałem kapcia [chyba zbyt szybko jechałem po kamieniach]Pit stop był bardzo szybki bo twardą drutowaną oponę sześcioma dłońmi założyliśmy na koło w dziesięć sekund [beż łyżek] a sam zawsze się męczę.Ruszyliśmy do Płoni aby skierować się do Kołbacza DDR-ką ze Śmierdnicy.Jadąc śmialiśmy się że teraz pora na Marcina a on mówił że przez niego padało.Z Kołbacza dotarliśmy do Bielkowa przez Nieznań i odbiliśmy na Jęczydół gdzie przed wjazdem na nową DDR-kę zrobiliśmy mini pauzę na sik.
Przerwa na si....
Przerwa na si.... © strus
Pozostał przejazd do głównej ścieżki rowerowej na Stargard w Morzyczynie a nią przez Zieleniewo i Lipnik do Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Zdunowo,Dąbie,Kijewo,Kijewko,DDR-ka 20A,Płonia,Śmierdnica,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.