50-tka po pracy

Czwartek, 4 kwietnia 2024 · dodano: 04.04.2024 | Komentarze 1

Dwa dni walczyłem z bólem kręgosłupa ,bez tabletek się nie obyło a dziś prognoza była że ma nie padać do szesnastej ale okazało się że była błędna bo gdy już miałem opuścić Morzyczyn zaczął padać deszcz więc zawróciłem a dojechałem do tego miejsca standardową trasą pokonywaną po pracy czyli do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej i gdy ponownie dotarłem do Golczewa jadę do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo z pominięciem Wierzchlądu ponieważ droga została zamkniętą bo rozpoczęto remont drogi.
Gdy zawróciłem opuszczając Zieleniewo deszcz odpuścił więc w Lipniku odbijam na Żarowo przez Grzędzice i szukam brakujących kilometrów do 50-tki chodź byłem pogodzony że dziś nie zaliczę minimalnego dystansu.W Żarowie gniazdo bocianie zasiedlone parką ale gdy wracałem z końca Żarowa oba odleciały i zostało puste gniazdo.W Żarowie wjeżdżam na DDR-kę i wracam do Stargardu a gdy wchodziłem do mieszkania zaczął porządnie padać deszcz.
SKALIN (niem.Schellin) Folwark z końca XIX wieku.
SKALIN (niem.Schellin) Folwark z końca XIX wieku. © strus
Dwór w Skalinie (niem. Schellin)
Dwór w Skalinie (niem. Schellin) © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,