Świąteczna 50-tka

Poniedziałek, 1 kwietnia 2024 · dodano: 01.04.2024 | Komentarze 3

Posłuchałem się Janusza i wczoraj odpocząłem od roweru jedynie z Iwonką zaliczyliśmy 10-cio kilometrowy spacer ale dziś mimo "zagrożenia wodnego" przed południem pojechałem zaliczyć pięćdziesiątkę bo tylko tyle czasu miałem ,a na 14.30 byliśmy umówieni.Tak jak wczoraj zaliczyłem tą samą trasę do Zieleniewa a mianowicie dojazd do Golczewa przez Kluczewo tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej i kieruję się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo a po drodze mijam dużą ilość bikerów.
Rodno w Golczewie [PPNT]
Rondo w Golczewie [PPNT] © strus

Bocian w Skalinie ,drugi ukryty
Bocian w Skalinie ,drugi ukryty © strus
W Zieleniewie zanim przez Lipnik wróciłem do Stargardu zaliczam drugą dziś "szufladę" tym razem pod lapidarium w Cisewie i z powrotem a na jutro zanosi się pierwsza 50-tka po pracy w kwietniu ale chyba już nie "na krótko" jak dziś i w sobotę.
Kwiatki w Cisewie
Kwiatki w Cisewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,