"Na krótko "

Sobota, 30 marca 2024 · dodano: 30.03.2024 | Komentarze 4

"Na krótko " czyli debiut w 2024 roku w krótkich spodenkach i koszulce z krótkim rękawem ale zanim wyruszyłem to walczyłem z dwoma rowerami aby któryś zadziałał.Emonda gdy ruszyłem zachowywała się jak "ostre koło" więc wróciłem i wyczyściłem rower mtb a gdy wyjechałem okazało się że bardzo głośno piszczą hamulce.Rozebrałem wyczyściłem i nic to nie dało i gdy miałem sobie odpuścić postanowiłem zdjąć koło w szosie bo pomyślałem że może znowu odkręcił się bębenek a okazało się że za mocno dokręciłem sztywną oś,i tak zamiast wyjechać o 11.30 i zaliczyć pierwszą "setkę" to pojechałem po trzynastej w kurzony z myślą aby zaliczyć tylko pięćdziesiątkę.Zaczynam jak wczoraj dojazd do Golczewa od strony Kluczewa tam zaliczam "szufladę" do strefy przemysłowej a następnie jadę do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin w którym były dwa bociany w gnieździe.Od Zieleniewa pod Kobylankę jadę z bikerem który odbija na oś.Zielona a ja przez Motaniec docieram do Niedźwiedzia i zaliczam drugą "szufladę" do przejazdu kolejowego w Szczecin Zdunowie gdzie otrzymuję wiadomość od aplikacji .sports-tracker że kolega Tomasz zakończył swoją rundkę ,więc mu polubiłem rundkę a .sports-tracker wyrzucił mnie z mojej rundy dlatego dane są z zegarka a z apli jest tylko droga powrotna czyli po "szufladzie" jadę do Reptowa w którym jest kolejna para bocianów a na koniec jak wczoraj do Zieleniewa jadę przez Cisewo i pozostało jak zawsze wrócić przez Lipnik do Stargardu.

Para w Reptowie
Para w Reptowie © strus

"Mamusia z dzieckiem" © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,
Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
M A P K A : "Na krótko "

| 16:44 niedziela, 31 marca 2024 | linkuj Przy okazji Wesołych Świąt Darku :)
| 16:44 niedziela, 31 marca 2024 | linkuj Nie miałem jeszcze do czynienia ze sztywnymi osiami w kołach, wiem o co biega, ale nie mam tego u siebie na stanie.. Boćki widzę już w parach także u Ciebie :)
| 10:37 niedziela, 31 marca 2024 | linkuj W tytule "na krótko" i spodziewałem się wycieczki o długości mniejszej, niż zwykle a tu taka niespodzianka a mam na myśli długość wycieczki i to mimo kłopotów z rowerem. Przyrodnicze zdjęcia wręcz urocze.
| 19:07 sobota, 30 marca 2024 | linkuj Takie życie rowerzysty. Brawo za bociany i konie.