Zdunowo przez Kołbacz ☁️

Piątek, 29 marca 2024 · dodano: 29.03.2024 | Komentarze 2

Cztery dni stracone gdy była piękna rowerowa pogoda a ja na 12.00 do pracy a dziś ciepło ale bez słońca i na szczęście bez deszczu.Na początek postanowiłem pojechać wydłużoną drogą do Zieleniewa przez Kluczewo i Skalin a następnie ścieżką rowerową przez Kobylankę do Bielkowa a dalej DW 120 do Kołbacza aby tam wjechać na DDR-kę do Jezierzyc.
Forsycje wzdłuż DDR-ki w Kluczewie
Forsycje wzdłuż DDR-ki w Kluczewie © strus
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór z lat 40. XIXw, przeb. w pocz. XX w.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór z lat 40. XIXw, przeb. w pocz. XX w. © strus
W Jezierzycach kończy się DDR-ka i korzystam z DW 119 do krzyżówki z DK 10 w Płoni a następnie odbijam na Zdunowo w którym skręciłem na Niedźwiedź,tam pojechałem do Reptowa wydłużona drogą przez Motaniec a na koniec również wydłużoną drogą do Zieleniewa jadę przez Cisewo żeby przez Lipnik wrócić do Stargardu z myślą że prognoza pogody na jutro sprawdzi się i zaliczę pierwszą rundkę ubrany "na krótko"
Remont drogi w Cisewie,chodnik prawie w całej wiosce już zrobiony.
Remont drogi w Cisewie,chodnik prawie w całej wiosce już zrobiony. © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,
Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.