Szczecin Wielgowo

Niedziela, 7 kwietnia 2024 · dodano: 07.04.2024 | Komentarze 2

Małżonka ma kłopoty z barkiem i nie może jeździć rowerem i dla tego wczoraj odpuściłem rower i pojechaliśmy do Szczecina na 12 kilometrowy spacer połączony z obiadem w Manekinie a dziś gdy już miałem wychodzić nagle pojawił się syn że chce abym mu rower doprowadził do użytku.Trochę mi czasu zabrał i dopiero o 11:30 wyruszyłem do DDR-ki przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek a następnie kieruję się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo na której było bardzo tłoczno więc ja odbiłem na Cisewo przez Miedwiecko a następnie wracam na DDR-kę w kierunku Motańca w Kobylance do której pojechałem przez Reptowo.

"Bratki" w Kobylance © strus
Z DDR-ki odbijam na Niedźwiedź przez Kałęge a tam zaliczam "szufladę" na prawobrzeże Szczecina a mianowicie pojechałem do końca Wielgowa w kierunku dawnego węzła Rzęśnica a gdy wróciłem do Niedźwiedzia po zaliczeniu Reptowa jadę nową drogą  rowerową do Morzyczyna która łączy się z DDR-ką w kierunku Stargardu.

Nowa droga Reptowo - Morzyczyn
Nowa droga Reptowo - Morzyczyn © strus
Na koniec jadę przez Zieleniewo do Lipnika i odbijam na Grzędzice aby przez Żarowo wrócić do Stargardu z planem że postaram się wstawać dwa razy w tygodniu wcześniej i przed praca zaliczyć rundkę może nie 50 km  ale chociaż 40 km.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Reptowo,
Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Szczecin Wielgowo ☁️?