50-tka po pracy ☁️

Sobota, 9 marca 2024 · dodano: 09.03.2024 | Komentarze 4

Weekend w pracy ale dziś udało się wyjechać na 50-tke po pracy,wolał bym pojechać szosą ale przy wczorajszej zmianie opon okazało się że mam uszkodzone tylne koło [bębenek] więc pozostało MTB to ruszyłem do Żarowa DDR-ką i już było po słońcu ,dobrze że zabrałem ze sobą kamizelkę bo zimny wiatr dawał się we znaki a w bluzie było mi trochę zimno.odbijam na Lubowo aby przez Rogowo i Poczernin dojechać do Sowna gdzie wjeżdżam w las i kieruje się do dojazdu pożarowego 32.

Dojazd pożarowy w kierunku DP 40
Dojazd pożarowy w kierunku DP 40 © strus
Tydzień temu pokonywałem prawie ta samą trasę tylko więcej było terenu,dziś pojechałem trochę inaczej aby było szybciej ,z DP 32 wjeżdżam na Dp 40 i jadę do Wielgowa a następnie zaliczam Zdunowo i wyjeżdżam DP 55 w kierunku"szutrówki" aby nią dojechać do Niedźwiedzia.
DP 40 w kierunku Wielgowa
DP 40 w kierunku Wielgowa © strus
Rzeź na DP 40 przed Wielgowem
Rzeź na DP 40 przed Wielgowem © strus

"Szutrówka" do Niedźwiedzia © strus
Gdy wjechałem do Zdunowa pokazało się słońce ale nie na długo po przejechaniu 3,2 km do Niedźwiedzia ponownie schowało się za chmurami a mi pozostał ostatni odcinek drogi powrotnej.
Z Niedźwiedzia jadę przez Reptowo do Morzyczyna i kieruję się do DDR-ki w Zieleniewie a nią przez Lipnik do domu na zasłużony obiad.

Stargard,Żarowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,DP 55,Niedźwiedź,