50-tka po pracy ☀️

Czwartek, 7 marca 2024 · dodano: 07.03.2024 | Komentarze 3

Dziś po raz drugi w tym tygodniu skorzystałem z roweru MTB i wyruszyłem na wschodnie tereny od Stargardu gdzie drogi są bardzo kiepskie i "szosą" nie da rady się zaliczyć tej trasy.Na początek pojechałem do Świętego polną drogą wzdłuż rzeki Krępiel a następnie skierowałem się do farmy wiatrowej  w okolicy Trzebiatowa przez Tychowo.

Wiatraki pod Trzebiatowem
Wiatraki pod Trzebiatowem © strus
Po zaliczeniu bardzo "dziurawego" Trzebiatowa wjechałem po raz pierwszy do Pęzina a następnie odbijam na Golinę aby dojechać do targowej wioski czyli Barzkowic ,teraz pozostało pojechać na północ do Marianowa gdzie zajeżdżam nad jezioro.
BARZKOWICE (niem.Barskewitz) Kościół parafialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła z XIX w., neogotycki. © strus
Jezioro Marianowskie
Jezioro Marianowskie © strus
Na liczniku 28 kilometrów więc można wracać do Stargardu bo będzie zaliczona 50-tka po pracy,zaczynam do zawitania po raz drugi do Pęzina gdzie dojeżdżam przez Czarnkowo a na koniec kieruję się do ścieżki rowerowej w Strachocine przez Ulikowo aby przez Osetno wrocić do Stargardu.
PĘZINO (niem.Pansin)Zabytkowy zamek z k. XIV w.
PĘZINO (niem.Pansin)Zabytkowy zamek z k. XIV w. © strus

Stargard,Mroczeń,Świete,Tychowo,Trzebiatów,Pęzino,Golina,Barzkowice,Marianowo,Czarnkowo,