50-tka po pracy ☀️

Poniedziałek, 4 marca 2024 · dodano: 04.03.2024 | Komentarze 2

Piękny słoneczny poniedziałek więc po pracy szybko się przebrałem i ruszyłem po rower, okazało się że Emonda stoi na "kapciu" mimo że wczoraj po dopompowaniu dojechałem do domu bez problemu więc skorzystałem z usług drugiego roweru.Jak MTB to trzeba wjechać na terenowe drogi pierwsza to wzdłuż S10 i po drugiej stronie aby dojechać do Kunowa a rozpocząłem od DDR-ki w centrum miasta którą dojechałem pod Golczewo przez Giżynek.Z Kunowa udałem się na promenadę nad jeziorem Miedwie i kontynuowałem jazdę wzdłuż jeziora aż dotarłem do Jęczydółu.
Śpiące kaczki nad jeziorem Miedwie
Śpiące kaczki nad jeziorem Miedwie © strus
Leśna droga wzdłuż jeziora Miedwie
Leśna droga wzdłuż jeziora Miedwie © strus
500 m po szosie i znowu w las którym jadę przez Kobylankę i kieruję się do DP 48 aby dojechać do Jezierzyc przy lapidarium a następnie skierować się do DP 47 aby wyjechać wzdłuż rzeki Płoni na DK 10 i odbić w kierunku Zdunowa gdzie wjeżdżam na drogę szutrową w kierunku Niedźwiedzia.

Dojazd pożarowy 48 do Jezierzyc
Dojazd pożarowy 48 do Jezierzyc © strus
Lapidarium w Jezierzycach
Lapidarium w Jezierzycach © strus
Dojazd pożarowy 47 w kierunku DK 10
Dojazd pożarowy 47 w kierunku DK 10 © strus
Wjazd na szutrówkę do Niedźwiedzia
Wjazd na szutrówkę do Niedźwiedzia © strus
Po 3 km do Niedźwiedzia wjechałem na szosę którą tak jak wczoraj rozpocząłem drogę powrotną do Stargardu zaczynając od Reptowa a następnie nową DDR-ką pojechałem do Morzyczyna aby w Zieleniewie zameldować się na ścieżce i przez Lipnik dojechać do domu.
Nowa droga wraz z DDR-ką do Morzyczyna z Reptowa
Nowa droga wraz z DDR-ką do Morzyczyna z Reptowa © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,DP 49.DP 48,
Jezierzyce,DP 47,DK 10 Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.