Niedźwiedź ☁️

Sobota, 17 lutego 2024 · dodano: 17.02.2024 | Komentarze 2

Prognozy deszczowe nie spełniły się chodź gdy wieczorem sprawdzałem miało padać do czternastej ale udało się zaliczyć pięćdziesiątkę z jednym mini deszczem trwającym może dwie minuty gdy dojeżdżałem do końca Niedźwiedzia ale zanim tam dotarłem rozpocząłem od Kluczewa a następnie pojechałem DDR-ką do Golczewa gdzie odbiłem na Skalin aby przez Wierzchląd i Kunowo dotrzeć do ścieżki rowerowej w Zieleniewie  z której zjechałem na chwilę aby przejechać przez promenadę nad jeziorem Miedwie.
Ostatni pomost od strony Stargardu w Morzyczynie nad jeziorem Miedwie
Ostatni pomost od strony Stargardu w Morzyczynie nad jeziorem Miedwie © strus
Wracam na DDR-kę która jadę do Motańca przez Kobylankę a następnie jak wcześniej wspomniałem docieram do Niedźwiedzia gdzie zawracam i kieruję się do Reptowa ale przez remont drogi w Cisewie jadę nową drogą bezpośrednio do Morzyczyna gdzie spojrzałem na licznik i wiedziałem że mi zabraknie trochę do 50-tki więc w Zieleniewie zaliczm małą "szufladę" do Miedwiecka i wracam do Stargardu przez Lipnik.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.