Wielgowo ⛅️

Piątek, 16 lutego 2024 · dodano: 16.02.2024 | Komentarze 0

A miało być tak pięknie i miała być w końcu pierwsza setka ,taki był plan do wczoraj do godziny 22: 20 gdy wróciła małżonka z pracy i oznajmiła że też ma piątek wolny i jedziemy do Szczecina i tyle z moich planów.Postanowiłem za długo nie spać aby do dwunastej wrócić i zaliczyć przysłowiową pięćdziesiątkę którą najszybciej mi się jedzie po gminie Kobylanka zaliczając dziś jeszcze prawobrzeże Szczecina a mianowicie Zdunowo i Wielgowo.Ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią do prosto do Kobylanki a następnie do Niedźwiedzia przez Motaniec i Kałęgę.
Rannik zimowy
Rannik zimowy © strus
Z Niedźwiedzia zaliczam "szufladę" na prawobrzeże Szczecina a następnie kieruję się do Reptowa gdzie muszę czekać przed szlabanem kolejowym a przy okazji robię zdjęcie zalanych pół przed stacją PKP.

Zalane pola w Reptowie
Zalane pola w Reptowie © strus
Po przymusowej pauzie kieruje się do rozkopanego a dziś jeszcze błotnistego Cisewa i będzie trzeba sobie darować tą wioskę bo do kwietnia ma trwać budowa nowej ulicy i chodników.Przez tą budowę nie ma dostępu do pięknie kwitnących przebiśniegów więc zrobiłem fotkę z daleka.
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus
Po wolnym i ostrożnym zaliczeniu Cisewa jadę przez Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie aby wrócić nią do Stargardu a następnie udać się z małżonką na lewobrzeże Szczecina na dziewięciokilometrowy spacer.
Trzeba sprzątać
Trzeba sprzątać © strus
Pierwsze krokusy na Jasnych Błoniach w Szczecinie
Pierwsze krokusy na Jasnych Błoniach w Szczecinie © strus

TRSA:
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,