Reptowo ⛅️

Niedziela, 18 lutego 2024 · dodano: 18.02.2024 | Komentarze 2

Trzeci dzień wolnego wykorzystałem aby zaliczyć pięćdziesiątkę bo nadchodzący tydzień mimo że mam pierwsze zmiany rowerowo dobrze się nie zapowiada bo są złe prognozy pogody ,cały tydzień deszczowy ale mam nadzieję że się nie sprawdzi i chodź dwa razy uda mi się zaliczyć rundkę.Dziś pojechałem przez Giżynek do Golczewa a tam ruszyłem do strefy przemysłowej aby zaliczyć "szufladę " i dwie mini "szufladki"
Golczewo - Dwór z XIX wieku.
Golczewo - Dwór z XIX wieku. © strus
Tedi główny magazyn na 120 TIR
Tedi główny magazyn na 120 TIR © strus
Wracam do Golczewa i jadę do gminy Kobylanka po brakujące kilometry,gdy dojechałem do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo kieruje się do nowej drogi w Morzyczynie która prowadzi do Reptowa.Zaliczam "szufladę" pod kościół w Reptowie i wracam na DDR-kę w Morzyczynie a nią jadę do Stargardu przez Zieleniewo i Lipnik.

Stargard,Giżynek,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,