• Kalorie 1943kcal

Gmina Kobylanka ☁️

Sobota, 23 grudnia 2023 · dodano: 23.12.2023 | Komentarze 1

Dziś wiatr zmalał do 55 km/h więc można zaliczyć rundkę ale zanim wyruszyłem o 7.00 byłem na zakupach a godzinę później pojechaliśmy do Szczecina ,szybki powrót w południe i od razu na rower w kierunku Kluczewa gdzie odbijam na Golczewo i kieruję się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo gdzie zjeżdżam na promenadę nad jezioro Miedwie i to był najgorszy odcinek dzisiejszego dnia przez nadal mocny wiatr który hamował mnie do 12km/h w odkrytym terenie.
Ostatni pomost nad jeziorem Miedwie od strony Stargardu
Ostatni pomost nad jeziorem Miedwie od strony Stargardu © strus

Wracam na DDR-kę w Morzyczynie i jadę nową drogą rowerową do Reptowa z pominięciem Kobylanki i gdy dotarłem do stacji PKP w końcu wiatr będzie mi sprzyjał w drodze powrotnej przez Cisewo do DDR-ki w Zieleniewie i prosto do domu przez Lipnik gdzie szybki obiad i jeszcze szybki wypad na cmentarz.
Nowa DDR-ka do Reptowa
Nowa DDR-ka do Reptowa © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zielenewo,Morzyczyn,Reptowo,
Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard
M A P K A : Gmina Kobylanka ☁️

Radosnych świąt Bożego Narodzenia,Rychłego spełnienia każdego marzenia,
ciepła, wiary i życzliwości Życzę WSZYSTKIM miłośnikom rowerowania.