Reptowo przez Kluczewo ☁️

Niedziela, 17 grudnia 2023 · dodano: 17.12.2023 | Komentarze 2

Dziś za oknem jesień i dzień zdecydowanie pogodowo łaskawszy dla rowerzystów niż wczoraj poza wiatrem w porywach 45 km/h a więc skorzystałem jak wczoraj z "szosy" i pojechałem zaliczyć pięćdziesiątkę po trasie jaką pokonuje normalnie po pracy zaczynają jak wczoraj od dojazdu do Golczewa ale tym razem od strony Kluczewa a następnie kieruję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo a nią do Motańca a po drodze zahaczam jak wczoraj promenadę nad jeziorem Miedwie.

Z Motańca jadę do Niedźwiedzia przez Kałęgę i zaczynam drogę powrotną do domu zaczynając od Reptowa a następnie wydłużona drogą wracam do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko aby przez Lipnik zameldować się w Stargardzie.

Konie w Reptowie

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Reptowo przez Kluczewo ☁️

| 22:45 niedziela, 17 grudnia 2023 | linkuj Pogoda na szosę w grudniu - to rzeczywiście rzadka okazja. Przez chwilę też się dziś zastanawiałam nad taką opcją, ale u nas jednak mokro na drogach i wiatr też trochę mnie zniechęcił, więc zwyciężyła opcja turystyczna.
| 18:55 niedziela, 17 grudnia 2023 | linkuj Pewno gdyby było bliżej to mój przyjaciel Kuba z pewnością by pojechał do Reptowa podglądać konie. W drugiej połowie grudnia jednak pięknie się zmobilizowałeś i zaliczyłeś tradycyjną pięćdziesiątkę - moje uznanie, natomiast ja by nie zardzewieć zadowalam się jazdą przez bliskie tereny. w pewnym wieku coraz trudniej się zmobilizować na konkretne wycieczki zwłaszcza, gdy są samotne.