• Kalorie 1982kcal

Spalanie wigilijnych kalorii ☀️

Poniedziałek, 25 grudnia 2023 · dodano: 25.12.2023 | Komentarze 3

Spalanie wigilijnych kalorii w bardzo dużym wietrze który bardzo dokuczał mi dziś przez pierwsze 27 kilometrów dopóki nie dojechałem do stacji PKP w Reptowie ale zanim to nastąpiło na początek pokręciłem się po mieście i skierowałem się do Golczewa przez Giżynek gdzie odbijam w kierunku DDR-ki w Zieleniewie a po drodze zaliczam masakryczny ciągły wiatr w twarz lub boczny co mnie spowolniało do 11 km/h na odcinku z Golczewa do Zieleniewa.

W Zieleniewie zjeżdżam na promenadę na jezioro Miedwie gdzie dziś bardzo dużo ludzi również jak ja spalało wczorajsze kalorie ale spacerując,w Morzyczynie wracam na DDR-kę którą jadę do Kobylanki a tam skręcam na Reptowo i zaczynam 18-to kilometrowy relaks na rowerze jadąc przez Cisewo do ściężki rowerowej w Zieleniewie a nią już prosto do domu.
Słonecznie nad jeziorem Miedwie
Słonecznie nad jeziorem Miedwie © strus
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniwo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,