• Temperatura -5.0°C

Okolice S10

Wtorek, 28 listopada 2023 · dodano: 28.11.2023 | Komentarze 3

Słoneczny ,mroźny dzień gdy dojechałem nad główna plażę nad jeziorem Miedwie termometr pokazywał minus pięć stopni a dotarłem tam przez Lipnik,jadę wzdłuż jeziora leśnymi ścieżkami do Jęczydółu a następnie do Bielkowa gdzie wjeżdżam w las zaczynając od dojazdu pożarowego 49 który był prawie na całym odcinku w super jakością nawierzchni poza rozjeżdżonym odcinkiem 50 metrowym przez samochody wywożące ścięte drzewa z lasu i po prosu były zamarznięte wysokie koleiny przez co nie dało się jechać.

Molo w Zieleniewie nad jeziorem Miedwie
Molo w Zieleniewie nad jeziorem Miedwie © strus
Dojazd pożarowy 49 w kierunku S10
Dojazd pożarowy 49 w kierunku S10 © strus
Z DP 49 na chwilę wjeżdżam na DP 50 i przedostaje się pod S10 na drugą stronę lasu i jadę wzdłuż "S-ki" aby dotrzeć do DP 45 a nią jak wczoraj do "szutrówki" na Niedźwiedź tak jak wczoraj ale tym razem od południowej strony.
Dojazd pożarowy 45 ,okolice Niedźwiedzia
Dojazd pożarowy 45 ,okolice Niedźwiedzia © strus
Z Niedźwiedzia jadę do ścieżki rowerowej w Zieleniewie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko zaczynając od Reptowa i prosto do domu przez Lipnik.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jeczydół,Bielkowo,DP49,DP 50,DP 45,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,